A bankolás szabadságát, a pénzügyek intézésének új élményét hozza el George, az Erste Bank digitális platformja, amelyet február 8-tól a pénzintézet magyarországi lakossági ügyfelei is használhatnak. A George mindenkinek kényelmes, hiszen az ügyfelek igényeihez alkalmazkodik: annak is tökéletes megoldás, aki csak a mindennapi kiadásait szeretné könnyen átlátni és egyszerűen kezelni, és annak is, aki különféle befektetéseit menedzselné egyetlen alkalmazás segítségével online, akár telefonról, vagy például személyi hitelt venne fel mobilon. A digitális platform teljesen felváltja az Erste jelenlegi lakossági NetBankját és MobilBankját, miközben George új, rendkívül kedvező csomagáras folyószámlát és különleges kártyát is kínál.
George megérkezett Magyarországra, a hazai lakossági ügyfelek február 8-tól használhatják az Erste Bank digitális platformját – jelentette be Jelasity Radován, a hitelintézet elnök-vezérigazgatója. Az Erste Csoport 2012-ben vezette be digitális platformját Ausztriában, majd folyamatos fejlesztések mellett tette elérhetővé a megoldást szerte Kelet-Közép-Európában. Ma George öt országban az Erste hatmillió ügyfelének könnyíti meg az életét és nyújt személyre szabott digitális pénzügyi szolgáltatásokat, folyamatosan lépést tartva a változó igényekkel: a George Labsban 250 fejlesztő dolgozik nap, mint nap az újabb megoldásokon.
George sokkal több, mint egy korszerű banki applikáció, amely – egyedüliként a magyar piacon – az Amazon felhőjében fut, ezzel rendkívüli gyorsaságot és biztonságot garantálva. George felhasználóbarát és kényelmes: moduláris rendszere révén mindenki saját magára szabhatja a szolgáltatási kínálatot. Bár univerzális banki szolgáltatásokat kínál, az ügyfélcentrikus dizájnnak köszönhetően vetekszik a fintech cégek megoldásaival. Nincsenek felesleges menüpontok, ám minden ott van, ami csak kell, legyen szó több számla és kártya kezeléséről, befektetésről vagy valamilyen új termék, hitel, kártya, befektetés vagy biztosítás igényléséről. A számlák és funkciók közötti navigálást George csemperendszere segíti, az egyes modulok színe, háttere egyénileg állítható, így lehet ránézésre, egy pillanat alatt megállapítani, hogy éppen melyik számlát vagy szolgáltatáscsomagot kezeljük. A személyességet segíti, hogy az egyes partnerekhez fényképet is rendelhetünk, így látjuk is, kinek utalunk.
George Magyarországon eddig nem tapasztalt módon és hatékonysággal kapcsolja össze a különféle szolgáltatásokat és segíti az ügyfeleket a mindennapi bankolástól a hitelfelvételen át a megtakarítások kezeléséig. Megjegyzi a számlaszámokat és a neveket, segít kitölteni az űrlapokat, segítségével könnyen lehet online új terméket igényelni. Képes a számlák, akár a jótállási jegyek tárolására is – így a kiadásokhoz könnyedén hozzárendelhetők a garanciajegyek, miközben a rendszer emlékezteti a felhasználót, ha közeleg a személyi igazolványának lejárati dátuma vagy éppen ideje megvenni az újabb éves autópálya matricát.
A pandémiás válság minden tekintetben felgyorsította a digitális átállást, legyen szó a pénzügyek intézéséről vagy a bankok belső működéséről. Az Erste Bank digitális csatornái tavaly soha nem látott növekedést értek el, annyit, mint az azt megelőző több mint két évben összesen. George bevezetése ennek újabb lökést adhat – hangsúlyozta Jelasity Radován. Kiemelte: a magyar Erste Bank jelenleg is kiemelkedik a csoportból a digitálisan aktív ügyfelek közel 60 százalékos arányával, ám várakozásaik szerint az új digitális platform bevezetésével ez 75 százalék fölé emelkedhet. Azt reméljük, George nem csak kézzel fogható segítséget ad az ügyfeleknek, de ezzel bepillantást nyújt a jövő bankolásába is – mondta, hozzátéve: Ausztriában az új ügyfelek harmada kifejezetten a platform miatt választja az Erste Bankot, így az segíthet a növekedési tervek megvalósításában is.
A szintén most debütáló George kártya különlegessége a formátum lesz: az eddigi fekvő megoldások helyett a magyar piacon először a plasztiklap álló helyzetű lesz – alkalmazkodva ahhoz, hogy a kártyát ebben a helyzetben használják, helyezik be az automatába vagy a fizető terminálba.