Az YCLIENTS és az MCNtelecom integrációjának előnyei

A szolgáltatóipar számára számtalan lehetőséget biztosít az YCLIENTS, amely egy online időpontfoglaló és automatizációs platform. Az YCLIENTS mára már felhő alapú CRM és vállalatirányítási rendszerré fejlődött. Naponta több mint 200.000 szakember használja és összesen 45 országból vannak ügyfeleik. A számuk meghaladta a huszonötezret. Az YCLIENTS-et nem csak a piacvezető szolgáltatóipari cégek választják, hanem az alacsonyabb tőkével rendelkező kis vállalkozások is.

Az YCLIENTS, az időpontfoglalás és az MCNtelecom integráció

Az YCLIENTS kidolgozott egy úgynevezett digitális naptárba integrált online időpontfoglaló rendszert, amelyet a vállalkozások előszeretettel alkalmaznak és az ügyfelek is nagyon kedvelik, hiszen nem mindenki szeret telefonálni, vagy munkaidőn kívül szeretne időpontot foglalni, azok sokkal jobban kedvelik az időpontfoglalásnak ezt a módját. Viszont még mindig van az embereknek egy olyan csoportja, akik számára az időpontfoglalás csakis telefonon történhet meg, illetve sokan szeretnek telefonos konzultációt is kérni. Illetve vannak olyan szolgáltatások, vállalkozások, amelyek időpontfoglalás előtt előzetes konzultációt igényelnek.

Az YCLIENTS ezekre az emberekre is gondolt, amikor megszületett az újabb, remekbe szabott ötlet: MCNtelecom szolgáltatás biztosítása a vendégeknek. Az MCNtelecom egy távközlési szolgáltató és szoftvertermék fejlesztő cég.

Az MCNtelecom csoport távközlési szolgáltató és szoftvertermék – fejlesztő vállalkozás, amely 2000 óta több nagyszabású projektet valósított meg. A vállalat jelenleg Európában fejleszti üzleti tevékenységét. Távközlési szolgáltatóként négy európai országban van jelen: Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Ausztriában. Saját infrastruktúrával, távközlési gócpontokkal rendelkezik. Azokban az országokban, ahol jelenléti pontja van, a távközlési szolgáltatások nyújtásához szükséges engedélyek birtokában van.

Fő profiljuk a VOIP alapú telefonszolgáltatások és hozzájuk kapcsolódó műszaki megoldások biztosítása az üzleti ügyfelei számára. A VOIP egy többcsatornás, internet alapú és helyhez nem kötött telefon, ami működtethető mobiltelefonról, vonalas telefonról, laptopról. A többcsatornás telefon másik előnye, hogy egyszerre több ember is tudja azt kezelni.

A VOIP lényege, hogy többcsatornás, multifunkcionális, és úgymond riportolja a dolgokat és nyomon lehet követni és ez egy nagyszerű eszköz. Azaz, ez az eszköz átlátható, testreszabaható. Míg a mobiltelefon csak egy alapdolog, hiszen hívnak, fölvesszük, beszélünk, viszont, ha egy komoly vállalkozást vezetünk, elvárt, hogy az többcsatornás legyen.

Az YCLIENTS felhasználók a távközlési cég számos ingyenes szolgáltatását vehetik igénybe, mégpedig az MCNtelecom és az YCLIENTS üzleti együttműködésének, integrációjának köszönhetően. A VOIP telefon, számtalan újabb lehetőséget biztosít a vállalkozók számára, hiszen jelentősen megkönnyítik a vállalkozások és a tulajdonosaik, alkalmazottaik és a kliensek életét. Mi most 4 olyan lehetőséget sorolunk fel, amelyet ez az integráció tett lehetővé.

A professzionalitást tükröző üdvözlés

Amikor a vendég felhívja az üzletet, akkor a VOIP telefonnak köszönhetően, szívélyes üdvözlésben részesül, illetve közlik a klienssel, hogy valóban a megfelelő szalont (vállalkozást) kereste fel. Ezt követően a hívást a kompetens szakemberhez irányítja, ezzel is eloszlatva a terheltséget. Ha a vonal esetleg foglalt, a többcsatornás funkciónak köszönhetően vagy egy szabad kollégát kapcsol, vagy várakozásba helyezhető, testreszabható tájékoztató szöveggel és kellemes dallammal tölti ki a várakozási időt.

A visszahívás lehetősége

Ha az ügyfelek nem szeretnek várakozni, amikor telefonon kérnek időpontot, vagy konzultálni szeretnének a kozmetikusukkal, az orvosukkal, a recepcióssal, akkor a visszahívás lehetősége jó szolgálatot tehet. Az új integrációnak köszönhetően, már 20 másodperces várakozást követően lehetőség van a vendégnek felajánlani a visszahívást. Ahogy felszabadul a vonal, a recepciós azonnal meg is teszi ezt a lépést.

Nem fogadott hívások kezelése (Statisztika – riportok)

A kliens annak sem örül, ha foglalt a vonal. Többé nem kell bosszankodnia, hiszen visszahívják őt, mivel a recepciós automatikus értesítést kap a nem fogadott hívásokról, a hívó felek telefonszámaival, így könnyedén, egyszerűen és gyorsan vissza tudja őket hívni. Az üzletvezető és a tulajdonosok is nyugodtabbak lehetnek, és pontos képet kaphatnak az MCNtelecom riportjaiból, a telefonhívások kezeléséről, minőségéről. Automatizált visszahívást, vagy beszédfelismerő menüpontot is lehet beletenni.

A vendégről információkat kapunk

Amennyiben visszatérő vendég telefonál, akkor gyorsan megnyitható a vendégkartonja. Ez alapján tudni fogjuk, hogy mikor keresett fel bennünket utoljára és milyen szolgáltatásokat vett igénybe. Ha időpontfoglalás miatt telefonál, akkor nem kell a nevét és a telefonszámát újra beírnunk. Ezzel is időt takaríthatunk meg. Az YCLIENTS felhasználói a távközlési cég számos más ingyenes szolgáltatását is igénybe vehetik. További információkat az YCLIENTS oldalán olvashatsz.

Miért válasszuk az YCLIENTS és MCNtelecom új szolgáltatását?

Sok oka lehet annak, hogy ki szeretnénk próbálni ezt az új lehetőséget. Többek között az, ha le szeretnénk csökkenteni a hibalehetőségeket, és ha a célunk között szerepel, hogy az ügyfelek telefonos kiszolgálását a korábbinál magasabb szintre emeljük.

Az MCNtelecom fejlesztői gyorsan reagálnak az üzleti igényekre. Az IT technológia széleskörű felhasználásával új IT termékalkalmazásokat dolgoznak ki. Az MCNtelecom biztonságos, célszerű és költséghatékony módon kínál felhőalapú megoldásokat. Az ügyfélszolgálatuk egyenértékű lehetőségeket kínál, függetlenül a vállalkozás méretétől: személyes menedzser áll rendelkezésre minden ügyfél számára, többnyelvű számlázás és technikai támogatás öt nyelven.

Az MCNtelecom jellemzése röviden: nemzetközi, újító, megbízható, hatékony és tapasztalt. Ha szeretnél több információhoz jutni az MCNtelecom csoporttal, az oldalukon tájékozódhatsz, de visszahívást is kérhetsz.

Scroll To Top