Az Erste 24,2 euró, azaz 7 346 forintos célárat határozott meg. A vizsgálat során a Link akvizícióját már beépítették modelljükbe. Úgy látják, hogy a agyon töredezett piacon további akvizícióra lehet számítani, ám ezt egyelőre figyelmen kívül hagyták.
A cég a maga hatékonyságán és a kamion számán keresztül is növekszik, plusz a megtermelendő kézpénzt akvizíciókra használhatja a jövőben. Azaz további akvizíciókra is számítunk az elkövetkező években a nagyon töredezett piacon, ahol méreténél fogva a piac „konszolidátora” tud lenni.
Egy gazdasági fellendülési ciklus viszonylagos elején vagyunk, ilyenkor a kiskereskedelmi forgalom a GDP többszörösével szokott bővülni. A szállítmányozás bővülését pedig a kiskereskedelmi forgalom bővülése vezeti. Mindeközben egyre másra történnek protekcionista intézkedések egyes EU tagállamokban (Németország, Frabciaország), de ezekre (bérezés) a Waberer’s már az elmúlt években a bérek emelésével felkészült. Így a nemzetközi fuvarozási szegmensben a jövedelmezőségi nyomás csökkenésére számíthatunk, miközben a regionális szegmensben erőteljes a bővülés, amelyet új szerződések és a logisztikai megoldások is segítenek. Mindeközben a biztosítási üzletágban stabil, de erős eredményre számítanak az Erste elemzői.
Forrás: GazdaságTV.hu