A Provident Pénzügyi Zrt. idén ötödik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat, melyet minden évben a márkamenedzsment elismert szakértőiből álló zsűri ítél oda szakmai szempontok alapján.
A kiválasztási folyamat nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére — a márkák szakmai és pénzügyi-fenntarthatósági előszűrése után a bizottság 2017-ben is fokozottan támaszkodott a GfK Hungaria Piackutató Intézet által végzett fogyasztói márkakedveltség kutatásra. „A most elnyert díj egyben a Providentnél dolgozó csaknem 3.500 kollégám elismerése is. Mindannyian büszkék vagyunk arra, hogy ötödik alkalommal vehettük át az egész országban ismert és népszerű Superbrands díjat. A Providenten kívül ez eddig mindössze két magyar pénzügyi vállalatnak sikerült. Ezekben az években nem nagyon kedvez a gazdasági környezet a pénzügyi vállalatoknak, emiatt még inkább örülök, hogy a kihívások ellenére a mi vállalatunk objektív külső szakértők szerint is képes évről évre a legmagasabb színvonalat nyújtani ügyfeleinknek.” – hangsúlyozta Szirmák Botond, a Provident Zrt. vezérigazgatója.
A Provident innovatív eszközökkel igyekszik megfelelni az üzleti és piaci kihívásoknak. A közelmúltban a cég munkatársai a papír alapú ügyintézésről digitális platformra térhettek át, amely egyrészt könnyíti és gyorsítja a folyamatokat, másrészt szignifikánsan csökkenti a vállalat környezetterhelését is. Szintén már hosszú évek óta része a Provident stratégiájának, hogy termékpalettája folyamatosan igazodik az ügyfelek igényeihez.
A Provident Pénzügyi Zrt.-ről:
A négyszeres Superbrands díjas Provident Pénzügyi Zrt. immáron 15 éve meghatározó szereplője a személyi kölcsönök piacának Magyarországon. A brit hátterű vállalat 130 éves üzleti tapasztalattal bír. Anyacége, a Londoni Tőzsdén jegyzett International Personal Finance (IPF) tizenkét országban 2,8 millió ügyféllel rendelkezik. Mintegy 3500 munkatársával Magyarország legnagyobb munkáltatói közé tartozik. Két alkalommal is elnyerte a Magyarország Legjobb Munkahelye címet (Aon-Hewitt, 2012., 2014.), egyúttal 2012-ben a kelet-közép-európai régió hatodik legjobb munkahelyének választották. 2013-ban a Gallup Intézet a világ harminckét legjobb munkáltatója közé sorolta a pénzügyi vállalatot (Great Workplace Award), első magyar szereplőként a díj történetében. A Provident mintegy 300 ezer ügyfelet szolgál ki 90 százalék feletti ügyfél-elégedettséggel. Az ügyfélkör a hitelképes magyar társadalom egészét leképezi. A Provident 2010-ben, 2011-ben, 2013-ban és 2014-ben is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat. A vállalat szerteágazó CSR tevékenységet folytat, kollégáik az elmúlt években több mint 70 000 munkaórával segítettek önkéntesként oktatási és szociális intézményeket szerte az országban, emellett a Provident gazdasági és pénzügyi ismeretterjesztő programot is működtet (www.csaladikassza.hu).
Gazdasagportal.hu Gazdasági és tőzsdei hírek.