A masszív filmsikerek után felpörögtek az Árukereső.hu LEGO-keresései, ahogy a felhasználók a családi filmekhez kapcsolható játékok után kutattak.
A Lilo és Stitch – A csillagkutya, az eredeti, 2002-es Disney-klasszikus animáció élőszereplős változata itthon május végén, míg a Jurassic World: Újjászületés, a népszerű dinoszauruszos filmosorozat legújabb tagja pedig július elején debütáltak. Előbbi közel 1 milliárd dolláros bevételnél jár már, míg utóbbi a félmilliárd dolláron van túl, ez pedig a kapcsolódó termékeken is meglátszódik.
Semmi sem volt azonban annyira népszerű az Árukereső.hu keresései között, mint a filmhez kapcsolódó LEGO-k. Több mint hatszorosára ugrott a LEGO Jurassic World termékek iránti érdeklődés, és több mint négyszeresére a LEGO Stitch iránti. Ez egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a termékkapcsolás mennyire tud működni. Rávilágít azonban arra is, hogy a moziból kilépve érdemes ellenállni az impulzusvásárlásnak – pláne, ha van egy erre igazán hajlamos gyermek is velünk –, és felkutatni a legjobb árakat az Árukereső.hu-n.
Az Árukeresőről
Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza, amely 2004 óta több millió vásárlásban segítette a felhasználókat és a boltokat. Látogatói több mint 4700 webáruház 22 millió ajánlata között válogathatnak egy felületen.
Az Árukereső.hu küldetése, hogy a vásárlók a legfontosabb szempontokat figyelembe véve, kényelmesen és gyorsan válasszák ki a számukra legkedvezőbb ajánlatokat. Ez egyben magában foglalja a termékek árainak és tulajdonságainak összehasonlítását, inspirálódást a különböző ajánlatok és kategóriák között, illetve az azonnali, direkt vásárlást az Árukereső.hu oldalán. Az Árukereső.hu célja, hogy a szolgáltatások folyamatos fejlesztésével, illetve kiegészítő szolgáltatások révén fokozza a vásárlási élményt és megkönnyítse a döntéshozatalt, ezzel népszerűsítve az internetes vásárlást.
Gazdasagportal.hu Gazdasági és tőzsdei hírek.