Miért van szükség Google Ads ügynökségre?

Nagyon sok vállalkozó úgy gondolja, hogy minden marketing feladatot képest ellátni, ezért nincs szüksége külön szakemberre. Különböző súgók és gyorstalpalók segítségével „képzik” magukat, majd nekilátnak a kampányok felépítéséhez. Az esetek többségében ezek a próbálkozások kudarcba fulladnak. A Google Ads hirdetések kezelése is ebbe a kategóriába tartozik.

Bejegyzésünkből kiderül, hogy  miért lesznek sikertelenek ezek a kampányok, és miért javasolt Google Ads ügynökséget bevonni a folyamatba.

 

Mi az a Google Ads?

Röviden összefoglalva a Google Ads (Adwords hirdetés) egy kattintás alapú hirdetési rendszer.

A Google Ads lehetővé teszi, hogy az organikus találatokon felül a saját weboldalunk hirdetései jelenjenek meg a versenytársak hirdetései mellett. A Google Ads keresési hirdetései a Google keresőmotor találatai között legfelül és legalul jelenhetnek meg, míg a Shopping Ads hirdetések legfelül és jobb oldalt.

 

De miért is jó ez a vállalkozásunk számára?

 

Jól célzott hirdetésekkel, megfelelő kulcsszavak használatával el tudjuk érni, hogy a felhasználók a mi termékünkre, szolgáltatásunkra találjanak rá, és ügyféllé konvertáljuk őket az oldalon.

 

Mit csinál egy Google Ads ügynökség?

Az általánosságban vett Google Ads ügynökség fő profilját a SEM alapú hirdetéskezelések alkotják. A legtöbb ilyen cég a Google Ads és Facebook hirdetéseket kezeli, valamint olyan szakembereket alkalmaz, akik szeretik és értik a számokat, szeretnek adatokkal és adatbázisokkal dolgozni.

 

Egy jó Google Ads ügynökség első lépésben törekszik arra, hogy megismerkedjen ügyfelei termékeivel és szolgáltatásaival, valamint a cégkultúrával. Fontos, hogy a hirdetések céljai egyezzenek az ügyfél üzleti érdekeivel is, ezért ezeket az első lépésben érdemes tisztázni.

 

Az előkészületek közé tartozik a piac megismerése, valamint versenytársak feltérképezése is. Korábbi marketingtevékenységek eredményeinek felmérése sem maradhat el, hiszen a bevált módszereket tovább tudják alkalmazni és fejleszteni, a rossz megoldásokat pedig már az első pillanattól kezdve kizárhatják.  Ezt követően kezdődik meg a stratégia tervezés, a kampányok felállítása és optimalizálása.

 

A Google Ads ügynökségek munkáját megkönnyíti, hogy a legtöbb PPC folyamat automatizált. Azonban ez nem jelenti azt, hogy a SEM specialisták csak ülnek a számítógépek előtt és egész nap malmoznak. A kampányok folyamatos finomhangolása szükséges, melyekhez a azok futtatása során szerzett adatok biztosítanak alapot. A különböző mutatók segítségével, valamint az ügyféllel közösen meghatározott célok elérésével törekszenek az ideális célközönség megtalálására költséghatékony módon.

 

Miért forduljunk Google Ads ügynökséghez?

A Google Ads ügynökségek időt, energiát és pénzt spórolhatnak meg ügyfeleik számára. Ha szakemberhez fordulunk, nem kell időt szánni arra, hogy utánanézzünk a Google Ads működésének, esetleg elvesztegessük értékes perceinket az olyan beállításokon, amelyeket csak szakértelemmel lehet optimálisan elvégezni. Emellett pénzt is veszíthetünk a nem megfelelő ráfordításokkal, hiszen könnyen kifolyhat zsebünkből a marketingre fordított büdzsé, a rossz kulcsszavak használatával és a nem megfelelő célpiac kiválasztásával.

 

Összegzés

A Google Ads ügynökségek olyan profi, szakképzett munkaerőből állnak, akik képesek arra, hogy a marketingre fordított összeget visszaforgassák, megfelelő forgalmat generáljanak weboldalunkon. A Google hirdetésekkel elérhetjük célközönségünket a megfelelő keresőoptimalizálással és Google Ads beállításokkal.

Scroll To Top