A Magyar Telekomnál zökkenőmentesen lezajlott az új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetésének első szakasza a hétvégén – közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel.
Április 21-én, a tervezett határidő előtt befejeződött a informatikai átállás és adatmigráció, így vasárnap reggeltől a szolgáltatónál már ismét működik valamennyi ügyintézési lehetőség, beleértve a telefonos és az online ügyfélszolgálati felületeket is.
A Magyar Telekom korábban közölte, hogy korszerűsíti ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét, s az ezzel kapcsolatos informatikai átállás miatt április 17. és 21. között az ügyintézés csak részlegesen működik majd, április 20-án, szombaton pedig a társaság üzletei zárva tartanak.
Az új generációs rendszer bevezetése az első szakasz lezárulta után folytatódik, és a még az idén, júliusban és októberben is lesznek a mostanihoz hasonló átállások. Októbertől a vezetékes szolgáltatást igénybe vevő teljes lakossági ügyfélkört már az új ügyfélszolgálati rendszer fogja kiszolgálni. A mobil termékekre a tervek szerint 2014-ben terjeszti ki a rendszer működését a Telekom. (MTI)