Vásárlásösztönző megoldás az SAP-tól

Az SAP bejelentette felfrissített kereskedelmi és portál megoldását, amely megkönnyíti a vállalatok számára, hogy vásárlóik személyre szabott vásárlásösztönző élményekben részesüljenek. Az új funkciók lényege, hogy a vásárlók érdeklődésének megfelelő tartalmat biztosítanak. Ez az átfogó, ún. omnichannel megoldás elősegíti a vásárlói hűség kialakítását, miközben egyszerűsíti az üzemeltetést.

Az SAP Hybris Commerce a kereskedelmi funkciókat támogató szigetrendszerek helyett egységes platformot kínál a digitális és az offline vásárlói interakciók kezelésére, legyen az online-, a mobil-, az eladás helye, az ügyfélszolgálati-, a közösségi média vagy a nyomtatott eszközök tárháza. Ez a megközelítés lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy minden értékesítési csatornán egységes vásárlói élményt biztosítsanak, és az üzemeltetés aspektusai, mint pl. marketing, számlázás, ügyfélfolyamatok egy megoldásban álljanak rendelkezésre.

Az alkalmazácsomagot főként azon cégek számára fejlesztette ki a szoftvergyártó, amelyeknek fejlett tartalomkezelésre és omnichannel portálra van szükségük. A termék egyik tulajdonsága, hogy rugalmasan kezeli a különböző nyelveket, ami megkönnyíti a több országra kiterjedő online webboltok létrehozását, és akár 2-3 hónap alatt bevezethető, legyen szó helyszíni telepítésről vagy felhőszolgáltatásról.

Arany János, az SAP Hybris üzletágának vezetője a bejelentés kapcsán elmondta: „Az SAP szoftverének erőssége a platform függetlenségében, valamint a teljes körű megoldásában rejlik, amelynek egyik eleme, hogy egy termékben állnak rendelkezésre a dinamikus tartalom ajánlások és algoritmusok. Ennek is köszönhető, hogy a Gartner piackutató értékelése szerint az SAP Hybris szoftvere adja a digitális kereskedelmi megoldások vezető megoldását.”

 

 

Az SAP-ról

Az SAP (NYSE:SAP) az üzleti alkalmazások piacvezetőjeként abban segít, hogy a vállalatok jobb működési hatékonyságot érjenek el iparágtól és mérettől függetlenül. Az SAP felruházza az embereket és szervezeteket a hatékonyabb együttműködés képességével- a háttértámogatástól az igazgatótanácsig, a raktártól az eladás helyéig, az asztaltól a mobil eszközökig. Az SAP alkalmazásai és szolgáltatásai közel 300 000 ügyfélnek teszik lehetővé az eredményesebb működést, a folyamatos változást, és a fenntartható növekedést. Bővebb információért kérjük, látogassa meg a www.sap.com  oldalt.

 

Az SAP-ról

Az SAP Hungary Kft. a hazai üzleti informatikai szektor vezető szereplője, melynek megoldásai áthatják a magyar gazdaságot. Ügyfelei között megtalálhatóak a párfős vállalkozástól kezdve a több ezer főt foglalkoztató tőzsdei cégig minden szektor vállalata, ide értve az állami szervezeteket is. A hatékonyabb működést biztosító szoftverek értékesítése, bevezetése mellett, világpiacra is készülő innovatív és komplex termékfejlesztést, és nemzetközi terméktámogatási munkát egyaránt végez az SAP magyar leányvállalata. A jelenleg több mint 800 főt foglalkoztató vállalat többször nyert munkáltatói, és egyéb díjakat, melyek jól példázzák a munkaerő, a fenntarthatóság, a gazdasági fejlődés iránti elkötelezettségét. Bővebb információk a www.sap.hu oldalon.
Copyright © 2016 – SAP SE.

Scroll To Top