Home / _Címlap / Új élmények a próbafülkében

Új élmények a próbafülkében

Magyarországon is bemutatkozott a jövő próbafülkéje, ami a legújabb technológiákat felvonultatva köti össze az offline és online világot. A digitális próbafülke új szintre emeli a vásárlói élményt a fogyasztók számára, míg a kereskedők egy különleges értékesítési és marketing eszközzel gyarapodhatnak.

 

Az XIV. Elektronikus Kereskedelem Konferencián mutatkozott be Magyarországon a jövő próbafülkéje, ami a hagyományos vásárlási élményt ötvözi a digitális lehetőségekkel. Mindenki találkozott már azzal a bosszantó jelenséggel, amikor a próbafülkében derül ki, hogy mégsem jó a kiválasztott méretű ruha, esetleg az adott színben nem áll úgy, ahogy eredetileg reméltük. Ilyenkor jöhet a felöltözés és egy újabb kör az áruházban, amíg megtaláljuk a megfelelő ruhadarabot, kivéve persze, ha nem egyedül indultunk vásárolni. A jövő próbafülkéje azonban ebben a segítségünkre siet, hiszen az ott elhelyezett, érintőképernyős készüléken keresztül a bolt személyzetétől kérhetünk segítséget, megadva, hogy milyen termékből, milyen méretben és színben szeretnénk próbálni. Ez a kérés megjelenik az eladóknál lévő okostelefonon, akik így gyorsan és pontosan kiszolgálhatják a vevőket.

 

A digitális próbafülke ugyanakkor a kereskedelmet új alapokra helyező koncepciónak csak egy része, a megoldást kiszolgáló informatikai rendszer révén új szintre lehet emelni a vásárlói élményt. A próbafülkében elhelyezett érintőképernyős készüléket a már meglévő webshoppal, különböző adatokkal összekötve ugyanis újfajta lehetőségek nyílnak meg a vásárlók, a kereskedők számára. Ilyen például az, hogy a digitalizált próbafülkében az adott ruhadarabhoz illő kiegészítőket kínál a rendszer. A koncepció fontos pillére az adatbázisok összekötése, így megelőzhető az is, hogy a weboldalon kinézett ruhadarabot adott esetben feleslegesen keressék a márkabolt üzletében. A weboldalon ugyanis lehetőség nyílik a ruha előzetes lefoglalására, és melyet a boltban a vásárló akár a törzsvásárlói kártya felmutatása után tud átvenni, kipróbálni. A rendszer a korábbi preferenciákat, választásokat tárolva egy következő, akár online, akár bolti vásárlás alkalmával személyre szabott javaslatokat, sőt kedvezményes ajánlatokat tud tenni.

 

A jövő próbafülkéje:

https://www.youtube.com/watch?v=qPSnmBJtpkM

 

Azonos élményt minden csatornán

A vásárlási élmény minőségének fontosságát jól mutatja az SAP felmérése, amely szerint fogyasztók 86 százaléka hajlandó akár többet is fizetni ugyanazért a termékért, ha jobb kiszolgálást kap. Emellett az online vásárlók 53 százaléka lemond a kiszemelt árucikk megvételéről, és elhagyja az adott webshopot, ha nem talál gyors, releváns válaszokat a kérdéseire. Nem véletlen, hogy a testreszabott kiszolgálás egyre inkább prioritássá válik, a megkérdezett cégek 91 százaléka erre fókuszál, ha növelni szeretné a fogyasztói élményt.

 

 „Napjainkban a fogyasztók részéről már elvárás, hogy azon a csatornán keresztül kommunikálhassanak a cégekkel, amelyik éppen a legmegfelelőbb számukra. Ehhez alkalmazkodva a kereskedőknek is jelen kell lenni minden platformon, omnichannel megközelítésre van szükség. Tudomásul kell venni, hogy ma már a hazai vállalkozások is a nagy globális társaságokkal versenyeznek a fogyasztókért, és a modern technológia alkalmazása jelentős mértékben hozzájárulhat a vásárlói élmény növeléséhez” – mutatott rá Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője.

 

Ahhoz, hogy hatékonyan működhessen az omnichannel koncepció a különböző rendszerekből – marketing, készletnyilvántartás, webshop, árazás, lojalitás programok, stb. – érkező adatok folyamatos, integrált menedzselésére van szükség. Az SAP Hybris olyan eszközkészletet biztosít a kereskedők számára, amivel felmérhetik a fogyasztói igényeket, azonnal reagálhatnak azokra, és testreszabott módon, minden csatornán kapcsolatba kerülhetnek a potenciális ügyfeleikkel. Az SAP fejlesztése képes meghatározni a fogyasztói magatartást akár rejtett tendenciák felismerése révén, segítségével pedig akár az üzleti lehetőségeket bővítő mikroszegmenseket és kisebb célközönségeket is meg lehet határozni.

 

 

Az SAP-ról

Az SAP (NYSE:SAP) az üzleti alkalmazások piacvezetőjeként abban segít, hogy a vállalatok jobb működési hatékonyságot érjenek el iparágtól és mérettől függetlenül. Az SAP felruházza az embereket és szervezeteket a hatékonyabb együttműködés képességével- a háttértámogatástól az igazgatótanácsig, a raktártól az eladás helyéig, az asztaltól a mobil eszközökig. Az SAP alkalmazásai és szolgáltatásai több mint 350 000 ügyfélnek teszik lehetővé az eredményesebb működést, a folyamatos változást, és a fenntartható növekedést. Bővebb információért kérjük, látogassa meg a www.sap.com  oldalt.

 

Az SAP Hungary Kft.-ról

Az SAP Hungary Kft. a hazai üzleti informatikai szektor vezető szereplője, melynek megoldásai áthatják a magyar gazdaságot. Ügyfelei között megtalálhatóak a párfős vállalkozástól kezdve a több ezer főt foglalkoztató tőzsdei cégig minden szektor vállalata, ide értve az állami szervezeteket is. A hatékonyabb működést biztosító szoftverek értékesítése, bevezetése mellett, világpiacra is készülő innovatív és komplex termékfejlesztést, és nemzetközi terméktámogatási munkát egyaránt végez az SAP magyar leányvállalata. A jelenleg több mint 900 főt foglalkoztató vállalat többször nyert munkáltatói, és egyéb díjakat, amelyek jól példázzák a munkaerő, a fenntarthatóság, a gazdasági fejlődés iránti elkötelezettségét. Bővebb információk a www.sap.hu oldalon.
Copyright © 2017 – SAP SE.

640x40_feher
Scroll To Top

 
Amennyiben szeretne részletesebb tájékoztatást kapni,
kérjük töltse ki az alábbi adatlapot.
Adatait bizalmasan kezeljük.

Név

Email cím

Telefonszám

 

×