ingyenes webstatisztika

Száműzi a Tesco a műanyag szatyrokat

Újabb lépést tesz a Tesco a környezetterhelés csökkentése érdekében: az online bevásárláshoz eddig választható műanyag szatyrok helyett újrahasznosított papírtáskákat kínál. Az áruházlánc a házhozszállításhoz ezentúl csak a legszükségesebb termékeket csomagolja műanyag zacskóba, a megrendeléseket pedig alapesetben csomagolás nélkül teljesíti. A vásárlók ugyanakkor eldönthetik, hogy kérik-e a megrendelt árukat papírtáskába csomagolni. Az online vásárláshoz kapcsolódóan így közel 60 százalékkal kevesebb műanyaghulladék keletkezik.

 Az online bevásárlás megrendeléseinek kiszállításához az áruházlánc mostantól csak az élelmiszerbiztonsági szempontból indokolt termékeket, így például a lédig péksüteményeket, a pultos csemege- és húsárukat, illetve a lédig aszalványokat, magvakat csomagolja műanyag zacskóba. A meghámozható zöldségek és gyümölcsök, valamint a fagyasztott áruk ezentúl plusz csomagolás nélkül érkeznek a vevőkhöz. Ha másként nem jelzik, a vásárlók csomagolás nélkül kapják kézhez a megrendelt tételeket, de papírzacskóban is kérhetik a kiszállítást. A papírtáskák újrahasznosított anyagból készülnek, és többször felhasználhatók. A vásárlást követően egyébként a házhozszállítást végző kollégák igény esetén vissza is veszik a papírtáskákat újrahasznosításra.




„Egyre gyakrabban tapasztaljuk, hogy környezettudatos vásárlóink újra felhasználható zacskókat hoznak magukkal a bevásárláshozElkötelezettek vagyunk a fenntartható csomagolóanyagok használata mellett, és online vásárlóinknak is minél több ökobarát lehetőséget szeretnénk biztosítani, ezért is határoztuk el a műanyagszatyrok kivonását, amivel közel 60 százalékkal tudjuk csökkenteni azok évi mintegy 1 millió darabos mennyiségét” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója.

 

A helyettesítő termékeket a Tesco továbbra is jól megkülönböztethető, kék műanyag zacskókban szállítja házhoz, ezeket azonban a rendelés átadása után vissza is viszik a kiszállítók, hogy más rendeléseknél újra tudják használni.

Akiknek egyszerűbb és kényelmesebb a megrendelések személyes átvétele, azok feladhatják rendelésüket áruházi átvétellel, kiválasztva a számukra ideális átvételi pontot. Az így vásárolt termékekre ugyanazok a csomagolási elvek érvényesek, mint házhozszállítás esetén.

 

 

 

TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 203 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Önkiszolgáló kasszái, okostelefonos applikációi, Click & Collect és Scan & Shop szolgáltatásai megkönnyítik a mindennapi vásárlásokat.

A 2015-ben létrejött Tesco Európa segítségével az áruházlánc még erősebb és hatékonyabb lett, miközben a működése az új üzleti egységnek köszönhetően leegyszerűsödött. A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásával, kényelmi formátumú üzleteivel és hipermarketjeivel napról napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket.

Munkaadóként rugalmas feltételekkel, belső képzésekkel teremt támogató környezetet és ideális lehetőségeket jelenlegi és jövőbeni munkavállalói számára. A Tesco mindemellett aktívan támogatja a helyi közösségeket, az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelmet és az egészséges táplálkozás népszerűsítését.

640x40_feher
640x40_feher
Scroll To Top