ingyenes webstatisztika

Hotel Toplista: a legtöbb új rajongót gyűjtő szállodák a Facebookon

Több mint hatezer Facebook-rajongót gyűjtött idén nyáron a Tisza Balneum Hotel, amely így a hazai szállodák közül a legtöbb új lájkolót szerezte – derül ki a Front Page Communications által készített elemzésből. A tourism&social című e-magazin őszi számában található összefoglaló szerint jelenleg a sümegi Hotel Kaptány Wellness vezeti a magyar hotelek toplistáját 123 ezer rajongóval.

 

Új rajongók – TOP 10 magyar szálloda a Facebookon*

2017. június-augusztus között szerzett
új rajongók száma alapján

(kerekített számok)

1. Tisza Balneum Hotel 6,5 ezer
2. Hotel Visegrád 3,2 ezer
3. Gunaras Resort SPA Hotel 2,8 ezer
4. Aquaworld Resort Budapest 2,7 ezer
5. Wellness Hotel Gyula 2,5 ezer
6. Castellum Hotel Hollókő 2,4 ezer
7. Hunguest Hotel Forrás 1,9 ezer
8. Aquaticum Debrecen 1,6 ezer
9. Hotel Délibáb – Hajdúszoboszló 1,4 ezer
10. Hotel Lövér 1,3 ezer
Forrás: Front Page Communications

*A lista MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének) tagok szálláshelyet népszerűsítő, hivatalos Facebook-oldalait tartalmazza.

A hazai szállodák közül idén nyáron a Tisza Balneum Hotel gyűjtötte a legtöbb új Facebook-rajongót, összesen több mint 6,5 ezret, így 74 százalékkal nőtt a rajongótábora. Az aktív és hangulatos tartalom mellett a sikerhez hozzájárult, hogy szelfipadot állítottak fel és így ösztönözték a vendégeket, hogy örökítsék meg élményeiket, és posztoljanak a szálloda oldalára. A Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatai alapján összeállított toplistán a nyári hónapok rajongószerzésében a Hotel Visegrád lett a második, 3,2 ezer új lájkolóval, a dobogó harmadik fokára pedig a Gunaras Resort SPA Hotel léphetett fel 2,8 ezer új követővel.

A teljes rajongószámot tekintve a hazai szállodák közül a Hotel Kapitány Wellness vezeti a rangsort 123 ezer rajongóval. Második a Bambara Hotel (74 ezer), harmadik pedig az Oxigén Hotel Family & Spa Noszvaj (54 ezer).

A teljes rajongószám alapján összesített toplista, valamint a nyári szállodai közösségi média aktivitásról készült összefoglaló megtalálható a tourism&social e-magazin 2017. őszi számában, amely letölthető erről a linkről. A „turizmus a közösségi médiában” alcímmel megjelenő kiadványban a Facebook-oldalak teljesítménye mellett szállodai közösségi média oldalakat üzemeltetők részére találhatóak őszi és téli tartalmi javaslatok, valamint a Front Page Communications szakértőinek hasznos tippjei adminok részére.

tourism&social e-magazin: http://www.frontpage.hu/t&s/2017_osz/?ref=53864

 

Front Page Communications

A közel 10 éves Front Page Communications független kommunikációs tanácsadócég, mely hazai és nemzetközi vállalatok, szervezetek stratégiai kommunikációs tanácsadására fókuszál: a tervezéstől a megvalósításig látja el az ügyfelek kommunikációs feladatait. Az ügynökség szolgáltatásai közé tartozik többek között kommunikációs audit, kommunikációs stratégia megtervezése és megvalósítása, sajtóesemények szervezése és sajtókapcsolatok ápolása, válságkommunikációs tanácsadás, vállalatfelvásárlások és tőzsdei bevezetések (M&A, IPO), tőkepiaci tranzakciók kommunikációja, employer branding, CSR tanácsadás, kommunikációs és prezentációs tréning, rendezvényszervezés, valamint közösségi média kommunikáció tervezése és kivitelezése. A Front Page Communications működteti és fejleszti a Fészbuker.hu-t, amely Magyarország legkedveltebb Facebook oldalainak toplistája. www.frontpage.hu

A Front Page Communications a Magyar Public Relations Szövetség tagja.

A Front Page Communications és vezetőinek referenciái közé tartozik többek között: a 4 Tender Hungary, az Accace, az Aegon Alapkezelő, az Alapítvány a Budapesti Állatkertért, az Alexandra csoport, az Alinea Kiadó, az Appeninn, a Bankár Kupa, a Befektető-védelmi Alap (Beva), a Budapesti Értéktőzsde, a Centrum TISZK, a CIB Bank, a CIG Pannónia, a Concorde Alapkezelő, a Day One Capital, a DEFI Hungary, az Egészségügyi Technológia és Orvostechnikai Szállítók Egyesülete (ETOSZ), az ENEFI, az Equilor Csoport, a Fiatal Vállalkozók Hete, a Figyelő Csoport, a FIVOSZ, a Fundamenta-Lakáskassza, a HVG, a Jobline.hu, a Globus (CECAB Group), a Graboplast, a Macrogamma Alapkezelő, a Magyar Fejlesztési Bank, a Magyar Kockázati és Magántőke Egyesület (HVCA), a Magyar Telekom, a Marketing és Média magazin, a Masterplast, a Mazars, a Mindennapi Pénzügyeink Program, a Minerva Tőkealap-kezelő, a Multi-Pay, a mySPIRIT skincare, a NaturMed Hotel Carbona, a Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó, a Norbi Update Lowcarb, az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA), az Orvostechnikai Eszközök Gyártóinak és Forgalmazóinak Szövetsége, a Patika Egészségpénztár, a PORR, a PricewaterhouseCoopers, a Resideal Zrt., a Quaestor, a Perfekt, a Sanoma Média Budapest, a Sensolite és a Spirit Hotel.

Fészbuker.hu

A Fészbuker.hu az első magyarországi közösségi média analitikai rendszer, amely nyilvános felületén napi áttekintést ad a Facebook oldalak rajongószámának és aktivitásának alakulásáról. A Fészbuker.hu adatbázisában megtalálható több ezer hazai vonatkozású Facebook oldalt a rendszer több szempont figyelembevételével elemzi, illetve a hasonló kategóriákban működő oldalak teljesítményét egymáshoz képest is értékeli. A Fészbuker.hu-t a Front Page Communications gondozza. www.feszbuker.hu

 

640x40_feher
Scroll To Top