ingyenes webstatisztika
Home / _További hírek / Banki hardveres és szoftveres megoldások

Banki hardveres és szoftveres megoldások

A Lexmark bejelentette, hogy az európai vezető bankok túlnyomó többsége a vállalat megoldásait használja. A Lexmark banki megoldásai segítik a bankokat abban, hogy megfeleljenek a bankszektor gyors átalakulásából fakadó üzleti kihívásoknak. A Lexmark – a teljes eszközértéket tekintve – a 20 legnagyobb európai bankból 19-nek szállít megoldásokat (az SNL pénzügyi rangsora Európa 50 legnagyobb bankjáról a teljes eszközérték alapján,* 2015. június). A rendszerek kiépítése a hardveres és szoftveres megoldásoktól a különböző szolgáltatási ajánlatokig terjed.

 

 

  • A Lexmark kiterjedt szakmai tapasztalatra tett szert a bankszektorra jellemző kritikus kérdések megoldásában, hiszen a 20 legnagyobb európai bank 95%-a a vállalat ügyfélkörébe tartozik. A bankokat kemény kihívások elé állítja az online és a mobiltechnológia fejlődése, amely egyrészt az ügyfelek által támasztott elvárásokban is változást kényszerít ki, másrészt az alternatív pénzügyi szolgáltatók térnyerését is elősegíti.
  • A Lexmark megoldásai lehetővé teszik a bankok számára, hogy növeljék a hatékonyságukat a munkafolyamatok egyszerűsítésével, beleértve ebbe a digitalizálást, és az ügyfélkapcsolati (front office) és a háttérirodai folyamatok (back office) felgyorsítását is. A megnövekedett hatékonyság eredményeként a bankok eredményesebben tudják kiszolgálni ügyfeleiket, ami növeli az ügyfél-elégedettséget és a lojalitást. Ezzel egy időben csökkennek a működési költségek is, mivel kevesebb időt kell fordítani az olyan feladatokra, mint például a számlanyitás.

 

  • A Lexmark megoldásainak rugalmassága és széles választéka támogatja a bankokat abban, hogy az iparágban zajló, növekvő számú változással sikeresen megküzdjenek. A banki ügyfelek különböző igényeinek rugalmas kiszolgálási képességét támasztja alá az, hogy a 19 hivatkozott bankból nagyon kevés vezette be ugyanazt a típusú megoldást.

 

 

 

Támogató idézetek

 

„A bankok sokkal nagyobb nyomás alatt vannak, mint eddig bármikor, egy olyan világban, ahol alapvető a hét minden napján a 0-24 órás online hozzáférés, valamint jellemző az alternatív pénzügyi szolgáltatók előretörése is. Ebben az erős versenyhelyzetben azok a bankok képesek megfelelni a kihívásoknak, amelyek egyrészt az ügyfélszolgálat fejlesztésére összpontosítanak, másrészt elkötelezetten áramvonalasítják és automatizálják fiókszintű folyamataikat. Nagyon biztató, hogy a 20 legnagyobb európai bankból 19 a Lexmarkot választja ennek a folyamatnak a támogatásához” – mondta Tim Emens, a Lexmark EMEA igazgatója.

640x40_feher
640x40_feher

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll To Top

 
Amennyiben szeretne részletesebb tájékoztatást kapni,
kérjük töltse ki az alábbi adatlapot.
Adatait bizalmasan kezeljük.

Név

Email cím

Telefonszám

 

×
Facebook

Köszöntünk a GazdasagPortal.hu portálon