ingyenes webstatisztika
Home / _További hírek / Az online üzenetek a legnépszerűbbek karácsonykor és szilveszterkor

Az online üzenetek a legnépszerűbbek karácsonykor és szilveszterkor

A karácsonyi és szilveszteri jókívánságok küldésére az online felületek voltak a legnépszerűbbek 2015-ben, az MTI által megkérdezett távközlési szolgáltatók a mobilinternet-forgalmuk jelentős növekedését tapasztalták az előző évhez képest az év végi ünnepek alatt.

A Vodafone mobilinternet-forgalma az öt ünnepi napon – december 24-25-26-án, december 31-én és január 1-jén – közel 40 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A szolgáltató ügyfelei ugyanakkor 3,5 százalékkal kevesebb szöveges üzenetet (SMS) küldtek karácsonykor és szilveszterkor, mint egy évvel korábban, míg az MMS-ek száma 26,5 százalékkal haladta meg az előző évit.
A telefonhívások száma az előző évhez képest 0,7 százalékkal csökkent a karácsonyi, szilveszteri időszakban, ugyanakkor – valószínűleg a korlátlan csomagoknak és a családon belüli díjmentes hívások lehetőségének – a hívások átlagosan 15 százalékkal hosszabbak lettek.
A Vodafone ügyfelei összesen 13,2 millió SMS-t és 165 ezer MMS-t küldtek, és 17,8 millió hívást indítottak.
A Telekomnál a mobilinternet forgalom szilveszterkor 33 százalékkal, míg a karácsonyi ünnepek alatt 20 százalékkal nőtt az előző évben mért adatokhoz képest. A társaság azt is hozzátette, hogy a 4G mobilinternet az összforgalomban egyre nagyobb szerepet játszik.
A telekomosok szilveszterkor és újév napján, két nap alatt összesen 7,6 millió SMS-est váltottak, megelőzve ezzel a karácsonyi csúcsot is, amikor 7,5 millió SMS-t küldtek a cég ügyfelei, de három nap alatt. MMS-t lényegesen kevesebben küldtek, mintegy 130 ezren váltottak ebben a formában üzenetet az év utolsó és az újév első napján, karácsonykor pedig több mint 150 ezer volt az MMS-ek száma.
A Telenor szintén arról számolt be, hogy a karácsonyi és szilveszteri üzenetküldés jelentős része az online csatornákra tevődik át. A szolgáltató tájékoztatása szerint 2015 szilveszterén nagyjából kétszer annyi adatot forgalmaztak, mint egy évvel korábban.
December 24-25-26-án, december 31-én és január 1-jén összesen 14 millió SMS-t és 174 ezer MMS-t küldtek a Telenor ügyfelei. Az SMS-ek száma mintegy másfélszeresére emelkedett ezeken a napokon az átlagos hétköznapi értékhez képest.
Az SMS-ek és a hívások száma csökkent, ugyanakkor a beszélgetési idő a Telenornál is nőtt az elmúlt évhez képest, amit a társaság az egyedi igényekre szabható és korlátlan hívást tartalmazó csomagoknak tulajdonít.(MTI)

640x40_feher
640x40_feher

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll To Top

 
Amennyiben szeretne részletesebb tájékoztatást kapni,
kérjük töltse ki az alábbi adatlapot.
Adatait bizalmasan kezeljük.

Név

Email cím

Telefonszám

 

×
Facebook

Köszöntünk a GazdasagPortal.hu portálon