ingyenes webstatisztika

A VISA és a VIPPS együttműködésre lép az európai mobilfizetések előremozdítása érdekében

A Visa (NYSE: V) és Norvégia vezető digitális pénztárcája, a Vipps stratégiai partnerséget jelentett be az európai mobilfizetések felgyorsítása érdekében. A Visa ügyfelei és partnerei mostantól élvezhetik a Vipps platform előnyeit – létrehozhatják saját digitális pénztárcájukat, valamint új fizetési módokat kínálhatnak az ügyfeleknek pénzük küldésére, fogadására és kezelésére.

A Covid-19 világszerte felgyorsította a biztonságos, digitális kereskedelmi megoldások iránti igény növekedését, amelynek köszönhetően minden eddiginél több fogyasztó és vállalkozás preferálja a digitális fizetést a mindennapi kiadások során. Európában a Visával történő fizetések már több mint 75%-a érintéses, miközben 2020 júniusában az európai e-kereskedelmi tranzakciók az előző évhez képest több mint 25%-kal nőttek[1] 20 európai országban.

Antony Cahill, a Visa európai régiókért felelős ügyvezető igazgatója elmondta:

„Napjainkban a digitális fizetés és a készpénz nélküli fizetés lehetősége a boltokban, online és az alkalmazásokon keresztül már nem csak kényelmes, hanem szükségszerű is. Vezető fizetési márkaként arra törekszünk, hogy a fogyasztók és a vállalkozások hozzáférjenek a biztonságos, digitális kereskedelemhez, függetlenül attól, hogy hol élnek, vagy milyen mobileszközzel rendelkeznek.

A Vipps-szel kialakított együttműködésünk lehetővé teszi banki partnereink számára, hogy könnyen használható digitális fizetési termékeket és pénztárcákat fejlesszenek ki, megfelelve az érintéses, online és mobil fizetések iránti növekvő igényeknek.”

A Vipps egy norvég fizetési alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen gombnyomással fizessenek, küldjenek és fogadjanak pénzt. 2015-ös indulása óta a cég 85 százalékos piaci penetrációt ért el, 3,7 millió felhasználót meggyőzve Norvégiában[2]. Az elmúlt évben a Vipps a norvégiai tranzakciók 145 százalékos növekedéséről számolt be[3].

Rune Garborg, a Vipps vezérigazgatója elmondta:

„Meglátásunk szerint a nemzetközi terjeszkedés együttműködéseken keresztül lehetséges. Úgy gondoljuk, hogy a Visa, amely világelső a digitális fizetések terén, valamint a Vipps, a világ legsikeresebb banki hátterű pénztárcája partneri kapcsolata kiváló eredményeket fog elérni. Közösen lehetővé tesszük a kibocsátó bankok számára, hogy intelligensebb és egyszerűbb digitális fizetési szolgáltatásokat kínáljanak ügyfeleiknek Európában és azon kívül. A Visával együtt legjobb bevált gyakorlatainkat, szakértelmünket és tapasztalatainkat felhasználva olyan szolgáltatásokat hozunk létre, amelyek világszínvonalú egyszerűsítések révén fogják felkelteni az emberek érdeklődését.”

 

A Visa Inc-ről

A Visa a világ vezető digitális fizetési vállalata. Küldetésünk, hogy megoldásainkkal összekössük világot a legfejlettebb, legmegbízhatóbb és legbiztonságosabb fizetési hálózaton keresztül ezzel is elősegítve az emberek, vállalatok, gazdaságok gyarapodását. Fejlett globális adatfeldolgozó hálózatunk, a VisaNet biztonságos és megbízható fizetési lehetőséget biztosít világszerte, amely több mint 65 000 tranzakciót képes kezelni másodpercenként. A vállalat innovációra való folyamatos törekvése katalizátorként hat a digitális kereskedelem gyors növekedésére eszköztől függetlenül, fő hajtóereje a mindenki számára mindenhol elérhető készpénz nélküli jövőről szőtt álmoknak. Ahogy a világ az analóg megoldásokról a digitálisakra vált, a Visa a megoldásai, a munkatársai, a hálózata és az elérhetősége által átformálja a kereskedelem jövőjét. További információért látogasson el az About Visa és visa.com/blog oldalakra, valamint kövessen bennünket a @VisaNewsEurope Twitter oldalon.

 

A Vipps-ről

Világszínvonalú egyszerűsítést kínálunk

A Vipps vezető smart payment és eletronikus személyazonosító szolgáltató az észak-európai országokban. A norvégiai sikereink után a legjobb gyakorlatokat hozzuk a nemzetközi piacra.

A Vipps vezető smart payment és e-személyi szolgáltató az észak-európai országokban. A vállalat együttesen 110 norvég bank tulajdonában van, és széles körű fizetési és digitális azonosítási szolgáltatásokat kínál. Mobil pénztárcájuk nemzetközi hírnevet szerzett, miközben Norvégiában csaknem 80 százalékos piaci penetrációt ért el. A Vipps emellett univerzális felhasználói képességeket kínál a magán- és az állami szektorban az elektronikus személyazonosító és a digitális aláírás révén. A siker képlete az egyszerűsítés iránti elhivatottságra épül. A Vipps hisz az együttműködés erejében, és hogy az okos megoldásokban van a jövő. Ugyanezzel a gondolkodásmóddal és operatív tapasztalattal a Vipps Norvégia legjobb gyakorlatait hozza a nemzetközi piacra.

 

 

[1] VisaNet Adat, 2020 június

[2] Vipps AS, 2020 július

[3] Vipps AS, 2020 július

640x40_feher
Scroll To Top