ingyenes webstatisztika
Home / Belföld / A legjobbak között az Accor és Orbis szállodái

A legjobbak között az Accor és Orbis szállodái

Idén 26. alkalommal rendezték meg a Best of Budapest & Hungary Díjátadó Gálaestet, ahol az előző év legkiemelkedőbb éttermeit, szállodáit, és egyéb vendéglátóipari szolgáltatóit díjazták. Az Accor és Orbis magyarországi szállodái kiemelkedően teljesítettek a megmérettetésen, a vezető szállodacsoport minden szállodai kategóriában díjat nyert márkáival. Az Accor és Orbis szállodáinak fejlesztései tovább folytatódtak 2018-ban is, dinamikus árbevétel növekedést eredményezve hazánkban.

 

A Best of Budapest & Hungary díjat a Budapest Week Publishing alapította, hogy felhívja a közönség figyelmét a legjobb hazai vendéglátókra, szállodákra és szolgáltatókra.

A nagyközönség számára meghirdetett nyílt szavazás során 41 kategóriában több mint 14 000 szavazat érkezett.  Az Accor és Orbis szállodái négy kategóriában lettek díjazottak: az ibis Styles Budapest Airport a legjobb új hotel, a Mercure Budapest City Center a legjobb négycsillagos szálloda, a Novotel Hotel Szeged a legjobb vidéki hotel, míg a legjobb francia-magyar konyhájú étterem a Sofitelben lévő Paris Budapest.

 

     

A csoport sikerének záloga, hogy folyamatosan a leginnovatívabb megoldásokat keressük a vendégek jobb kiszolgálása érdekében. Többek között személyre szabott szolgáltatásokat fejlesztünk, az egyéni vendégigények alapján vezetett globális vendégadatbázissal dolgozunk, megfelelve a mai kor megújult utazási szokásainak, digitális elvárásainak. Ez a sikerünk kulcsa.”-mondta Sabina Bartyzel, az Accor és Orbis magyarországi vezetője.

„ Hoteleink jelentős bevétel növekedést értek el 2018-ban a RevPar mutatót tekintve (egy kiadható szobára jutó szobaár-bevétel) Magyarországon, az Orbis tulajdonában levő Accor által üzemeltett szállodamárkák bevétele több mint 6 millió Euróval haladta meg az előző évit” – emelte ki Sabina Bartyzel.

 

A vállalatcsoport Magyarországon jelenleg mintegy húsz hotelt üzemeltet különböző kategóriákban: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis és ibisStyles márkák alatt; illetve hazánk legnagyobb kongresszusi központját, a 2000 férőhelyes Budapest Kongresszusi Központot.

 

A győztesekről

A nyertes szálloda eltérő egyedi ügyféligényeknek felelnek meg.

A tavaly január elején átadott ibis Styles Airport a Liszt Ferenc Nemzetközi Reptér Magyarország első közvetlen terminal összeköttetésű szállodája egy korábbi űrt tölt be az átutazók számára, a szálloda a többitől eltérő egyedi szolgáltatásokkal várja vendégeit, pl. az éjjel érkezőket.  A szálloda látogatottsága dinamikusan növekszik, értelemszerűen elsősorban az átutazók, vagy korai gépindulások érintettjei vagy családosok körében.

 

A Mercure Budapest City Centert a tavalyi évben teljesen felújították, amelynek köszönhetően 2018-ban 12%-kal nőtt a kiadott szobák száma az előző évhez képest. A siker mögött a megújulás mellett a vendégközpontúság áll. A közösségi terek Winestone étteremmel bővültek, stílusban pedig sokkal közvetlenebb, lounge hangulatot tükröznek, várva az utcáról beülőket is.

 

A belföldi turizmus dinamikus növekedését mutatja a vidéki szállodák iránti kereslet növekedése is. A Novotel Szeged sikerének egyik titka a város építészeti öröksége, a Tisza közelsége, és a sok-sok fesztivál. Fókuszálva a belföldi utazókra (belföldi 50%, külföldi 50%) a szálloda családbarát megoldásokkal (welcome ajándék, gyereksarok, szülők szobájában megszálló gyermek részére a szállás és reggeli ingyenes) várja az utazni vágyó magyar családokat. Tavaly kétszámjegyű növekedés volt a forgalomban, a hagyományosan erős nyár mellett 2018-ban a karácsony is nagyon jó sikerült.

 

2018-as látogatottsági adatok

„Budapest gazdag kulturális öröksége, a nemzeti turisztikai kampányok a világ legkedveltebb üzleti és turisztikai célpontjai közé emelték Budapestet” – mondta el tapasztalatait Sabina Bartyzel. A vállalat statisztikái szerint a legtöbb vendéget az Egyesült Királyságból, Németországból, Spanyolországból, Franciaországból, és Olaszországból fogadják.

Az átlagos tartózkodási idő a vendégek részéről az Accor és Orbis szállodáiban Magyarországon 3,5 nap.

  

 

2019-es fejlesztések, tervek

A vállalat 2019-as kulcsszavai: modernizálás, digitális fejlesztések, valamint a már korábban megkezdett egyéni igényeket követő szolgáltatások további fejlesztése, ennek részeként további szálloda felújítások vannak folyamatban.

A Mercure Budapest Koronában elkezdődött a modernizációs fejlesztés második szakasza, a City Centerhez hasonlóan itt is nagy közösségi tér jön létre, amely

a Winestone étteremmel lesz egybenyitva.

Folytatódik a Mercure Budapest Buda kombóhotel átalakítása is, egy épületen belül valósul meg az ibis és Mercure szállodakoncepció júliustól, ennek részeként a szálloda neve is megváltozik Mercure Budapest Castle Hill-re és Ibis Budapest Castle Hill-re.

 

Az ACCORról

Az Accor a világ vezető kiterjesztett szállodaipari csoportja, egyedi és tartalmas élményeket ajánl csaknem 4800 szállodájában, resortjában és villájában a világ 100 országában. Az Accor a páratlan, luxustól az economyig terjedő márkaportfolióján keresztül magas szintű vendéglátást nyújt több, mint 50 éve.

A szállásadáson túl, az Accor új lehetőségeket nyújt a vendégei számára az utazásra, munkára és kikapcsolódásra, összhangban a Food&Beverage, éjszakai élet, jólét és coworking márkáival. Az üzleti teljesítményt az Accor saját üzleti innovációi hajtják, növelve disztribúció, működési és vendégélményi hatékonyságot. A vendégeknek a világ egyik legvonzóbb hűségprogramjához van hozzáférésük.

Az Accor mélyen elkötelezett a fenntartható értékteremtés mellett és aktív szerepet vállal a bolygó és közösségek támogatásában. A Planet 21 – Itt cselekedj programja segít, hogy „pozitív vendéglátást” valósítsanak meg, emellett az Accor Szolidaritás, egy támogatói alap, olyan hátrányos helyzetű emberek professzionális képzését támogatja, akiknek ezáltal munkavállalásra van lehetőségük.

Az Accor SA elérhető az Euronext párizsi tőzsdén (ISIN kód: FR0000120404) és az OTC piacon is (kód: ACRFY) az Egyesül Államokban. További információért látogasson el az accor.com oldalra, vagy kövessen Twitteren és Facebookon.

640x40_feher
640x40_feher
Scroll To Top

[contact-form-7 id=”55816″ title=”ContactForm_WithTel”]

×