ingyenes webstatisztika

A KBC csoport befektet a digitális átalakulásba Közép-Európában

A KBC csoport a Deloitte-ot választotta rendszerintegrátornak a T24 banki alaprendszerének bevezetéséhez a szlovák CSOB és a magyar K&H bankban

 

A KBC, Európa egyik legnagyobb banki biztosítója fejlesztést hajt végre a szlovákiai és magyarországi banki alaprendszerekben. Ez a bank vezetősége által elfogadott ötéves digitális stratégia egyik fő eleme. Az üzemeltetési oldalon a Deloitte Temenos Kompetenciaközpontjának szakértői csapata helyi csapatokkal karöltve felel majd a teljes folyamatot lefedő rendszerintegrációért. A KBC és a Deloitte közötti szerződést március utolsó napjaiban írták alá.

 

A KBC csoport integrált banki biztosítási csoport, amely elsősorban kiskereskedelmi, magánbanki, KKV és közepes tőkeértékű vállalati ügyfelekkel dolgozik. A csoport több mint 11 millió ügyfelet szolgál ki és 42.000 embert foglalkoztat stratégiai piacain, többek között Belgiumban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Bulgáriában és Írországban. A Deloitte széleskörű képességei lehetővé teszik, hogy a csapat összetett és többszintű projekteket hajtson végre. A Deloitte a Temenos hivatalos partnere és jelentős tapasztalata van a T24 implementációjában világszerte.

 

“A jövőbeli üzleti átalakulás elősegítése, valamint a szabályozások betartása érdekében a K&H-ban és a CSOB-ban is bevezetjük a T24-es banki alaprendszert. Ez a változás az ötéves Digitális átalakulási tervünk része, amely biztosítja, hogy ügyfeleink a legjobb banki szolgáltatásokat tapasztalhassák meg. A Deloitte csapata fogja vezetni ezt az átalakítást, akik már bizonyították professzionalizmusukat és a mostani projekt elemzési fázisát is ők végezték az elmúlt 6 hónapban” – mondta el Willem Hueting, a KBC nemzetközi piacokért felelős ügyvezetője.

 

A KBC Digitális Átalakulásának első fázisa magában foglalja a banki alaprendszer cseréjét és két évig fog tartani. „A kezdeményezés egyik fő célja a CSOB teljes digitalizációja, amelynek segítségével az ügyfeleink digitális technológiák által biztosított modern, innovatív banki szolgáltatásokhoz jutnak” – tette hozzá Daniel Kollar, a CSOB vezérigazgatója.

 

Az összetett projekt célja a bank üzleti tevékenységének modernizációja.

„A nagy kihívások nagyobb fejlődéshez vezetnek. Egy olyan modern, integrált, open-core rendszerű banki platform, mint a T24 lehetővé teszi, hogy a K&H további innovatív termékeket és gördülékeny, egyszerű és kényelmes szolgáltatásokat nyújthasson az ügyfelek gyorsan változó igényeinek kielégítésére a magyar piacon. A Temenos T24 implemetációját a Deloitte-ra és annak Kiválósági Központjára bízzuk, amelynek a csapata erős képességekkel rendelkezik a legfontosabb banki alaprendszer terén” – emelte ki David Moucheron, a K&H vezérigazgatója.

 

A bankok felismerték a jelenleg működő ökoszisztémájuk megváltoztatásának szükségességét annak érdekében, hogy meg tudjanak felelni a piac és az ügyfélbázis igényeinek a megnövekedett kereskedelmi agilitás és a megfelelő piaci bevezetési stratégia tekintetében. Így a működési modellek leegyszerűsítése és hatékonysága, valamint a digitális csatornák optimalizációja elengedhetetlen.

„A KBC ügyfélközpontúságáról híres vezető pénzügyi szolgáltató intézmény. Arra törekednek, hogy többet nyújtsanak, mint egy bank vagy egy biztosító azáltal, hogy megvalósítják az ügyfél álmait. Ezáltal még inkább megtisztelő, hogy minket bíztak meg a vállalat rendszerintegrációjával. Jelenleg a Deloitte arra összpontosít, hogy gördülékenyen és az ügyfelek által érzékelhető lehető legkevesebb torzulással hajtsa végre ezt a mélyreható átalakulást” mondta el Warren Hatton-Jones, a Deloitte vezető megbízási partnere.

 

 

A KBC csoportról

A KBC csoport integrált banki biztosítási csoport, amely elsősorban kiskereskedelmi, magánbanki, KKV és közepes tőkeértékű vállalati ügyfelekkel dolgozik. Stratégiánk üzleti kultúránk termékeny és energiadús talajára épül, és négy, egymással kölcsönhatásban álló sarokkőből áll: Egyedülálló banki biztosítási élményt szeretnénk nyújtani ügyfeleinknek. Csoportunkat hosszú távú perspektívával fejlesztjük, így fenntartható és jövedelmező növekedést érünk el. Ügyfeleink érdekét helyezzük minden tevékenységünk központjába, és mindig arra törekszünk, hogy magas színvonalú szolgáltatást és releváns megoldásokat nyújtsunk számukra. Komolyan vesszük a társadalom és helyi gazdaság iránti felelősségünket, és szeretnénk, ha ez mindennapi tevékenységünkben is tükröződne. Ezáltal referenciaponttá válhatunk a kiemelt piacainkon. Tevékenységünket a stratégiai piacokra, azaz Belgiumra, Csehországra, Szlovákiára, Magyarországra, Bulgáriára és Írországra koncentráljuk. Több más országban is aktívak vagyunk annak érdekében, hogy támogassuk az üzleti ügyfeleinket a stratégiai piacokon. A KBC Csoportot a brüsszeli Euronexten jegyzik.
A K&H csoportról

Az ország egyik vezető, országszerte több mint 4.000 főt foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit magas szinten kielégítse és a lehető legátfogóbb termékskálát kínálja számukra. A K&H országszerte 206 fiókot működtet és körülbelül egymillió kiskereskedő, KKV és vállalati ügyfél számára biztosít pénzügyi szolgáltatásokat. A háztartások, kisvállalkozások, nagyvállalatok és önkormányzatok számára nyújtott csaknem 2,1 trillió forintnyi hitellel és hitelvállalással támogatja a magyar gazdaságot. Működése során körülbelül 4.000 magyar beszállítóval és körülbelül 700 banki és biztosítási ügynökkel működik együtt, ezek szokásos üzletmenetét biztosítva.

 

A ČSOB-ról

A ČSOB pénzügyi csoport professzionális pénzügyi és biztosítási szolgáltatásokat biztosít. Az ügyfelek nem csupán banki termékeket és szolgáltatásokat, de biztosítást, építési megtakarítást, befektetési termékeket, lízinget és sok mást találnak egy helyen. A Československa obchodna banka (ČSOB) több mint 50 éves múltra visszatekintő vezető szlovák bank. A szlovák piac egyik legjelentősebb és legerősebb bankintézménye. A ČSOB univerzális bank, amely valamennyi ügyfélszegmensnek biztosít szolgáltatásokat: kiskereskedőknek, szabadúszóknak, KKV-knak, vállalati ügyfeleknek, valamint intézményes és magánügyfeleknek egyaránt. 2018 végén 110 ágazatban biztosított szolgáltatást kiskereskedőknek, 13 ágazatban vállalati ügyfeleknek és 8 ágazatban magánügyfeleknek.

 

A Deloitte-ról

A Deloitte számos iparágban nyújt könyvvizsgálati, valamint adó- és egyéb tanácsadási, továbbá jogi szolgáltatásokat (ügyfeleinknek együttműködő ügyvédi irodánk, a Deloitte Legal Erdős és Társai Ügyvédi Iroda nyújtja a jogi tanácsadási szolgáltatásokat) állami és magáncégek részére egyaránt. Több mint 150 országban jelen lévő hálózatán keresztül a Deloitte világszínvonalú szakértelmével és minőségi szolgáltatásaival segíti ügyfeleit abban, hogy megfeleljenek az előttük álló üzleti kihívásoknak. A Deloitte mintegy 225 000 szakértője egytől egyig arra törekszik, hogy a kiválóság mércéjévé váljon.
A Deloitte név az Egyesült Királyságban “company limited by guarantee” formában alapított Deloitte Touche Tohmatsu Limited társaságra és tagvállalatainak hálózatára utal, melyek mindegyike önálló, egymástól elkülönülő jogi személy. A Deloitte Touche Tohmatsu Limited és tagvállalatai jogi struktúrájának részletes bemutatását a következő link alatt találja: www.deloitte.com/hu/magunkrol.

640x40_feher
Scroll To Top