ingyenes webstatisztika
Home / _Címlap / 5 tipp, hogy bizalmat keltsünk az online térben is

5 tipp, hogy bizalmat keltsünk az online térben is

Mindannyian szeretnénk, ha az ügyfelek bizalommal tekintenének vállalkozásunkra, ezzel megalapozva az együttműködést. De mi a helyzet az online felületeken? Tudunk bizalmat építeni weboldalunkkal? Természetesen igen, és el is áruljuk hogyan.

Manapság az online jelenlét már szinte minden vállalkozás számára nélkülözhetetlen követelmény. Akár közvetlenül szeretnénk értékesíteni termékeinket, szolgáltatásainkat online, akár csak egy bemutatkozó weboldalt hozunk létre cégünk számára, mindenképpen fontos a pozitív első benyomás kialakítása a potenciális ügyfelekben. Talán a legalapvetőbb célunk az, hogy vállalkozásunk hitelességet sugározzon és bizalmat keltsen az emberekben. Azonban hogyan is érjük el mindezt az interneten keresztül? Tudunk online bizalmat építeni?

 

Természetesen erre is megvan a megoldás. A legegyszerűbb követelményeken túl,- mint a valós információk megosztása, termék/szolgáltatás pontos bemutatása vagy a kapcsolatfelvételi lehetőségek megadása -, adunk 5 tippet az online bizalomkeltéshez:

 

  • Logó

 

A cégre jellemző és jól felismerhető logó már önmagában bizalmat kelt. Ha rendelkezünk valamilyen tanúsítvánnyal, díjjal, mindenképpen annak a jelét is tüntessük fel a weboldalon. Ennek a jelentőségét valószínűleg nem szükséges magyarázni.

     
  • SSL tanúsítvány

 

Az SSL biztonságot nyújt weboldala számára azáltal, hogy a honlap látogatója és a szerver között titkosítja a kommunikációt. Ránézésre onnan lehet tudni, hogy egy weboldal biztonságos-e, hogy a honlap domainje mellett láthatunk egy kis zöld lakatot.

Forrás: Pixabay

 

Érdemes SSL tanúsítvánnyal ellátni weboldalunkat. Ezt szolgáltatásként meg lehet vásárolni, de vannak olyan tárhely szolgáltatók, akik a webtárhely mellé ingyen SSL-t adnak, így ezzel már nem kell külön foglalkozni, tárhelyre pedig úgyis szükségünk van a honlaphoz.

 

 

  • Ajánlások

 

Gondoljunk csak bele, valószínűleg senki sem szeretné elsőként igénybe venni egy csontkovács szolgáltatásait, vagy egy üzleti tanfolyamra sem fizetünk be anélkül, hogy mások véleményét meg ne kérdeznénk. Így van ez az online térben is. Fontos, hogy feltüntessük az ügyfeleink, partnereink rólunk alkotott véleményét, ajánlását. Érdemes figyelembe venni, hogy ki a célcsoport és jellemzően hozzájuk hasonló ügyfelektől jelenítsünk meg véleményeket. Például ha kisvállalkozásokat célzunk, akkor főleg tőlük érkező visszajelzéseket tegyünk közzé, ne teljes mértékben multiktól származókat és ugyanígy fordítva.

 

  • Közösségi média

 

Amennyiben jelen vagyunk vállalkozásunkkal valamennyi közösségi média oldalon, érdemes megjeleníteni ezeket, főleg, ha nagy követőtáborral rendelkezünk, és az online márkaépítésünket rendszeresen gyakoroljuk. Ez már önmagában bizalmat kelt, nem beszélve arról, ha a látogató szembesül vele, hogy az ismerősei közül már hányan kedvelik, követik oldalunkat. Ez tulajdonképpen felér egy ajánlással is.

 

  • Garancia

 

Végül, de nem utolsó sorban a garancia lehetősége nagyban csökkenti a fogyasztó kockázatát, miközben építi a bizalmat. Természetesen termékenként, szolgáltatásonként más jellegű garanciát tudunk felkínálni. Lehet ez pénzvisszafizetés, garanciális javítás, vagy rendelkezésre állási garancia, a lényeg, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.

 

Amennyiben odafigyelünk ezekre az apróságokra a céges weboldalunk kialakításánál, máris sokat tettünk azért, hogy vállalkozásunk iránt bizalmat keltsünk a potenciális vásárlókban, ezáltal a mi termékünket, szolgáltatásunkat válasszák a konkurenciával szemben.

640x40_feher
Scroll To Top

[contact-form-7 id=”55816″ title=”ContactForm_WithTel”]

×